Re: Win NT i dual Pentium

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 16:43:44 MET DST

Wojciech Galazka napisal (-a) :
> Szef chce kupic NT i dual Pentium do liczeenia. Czy to ma sens ?
Oczywiscie, ze ma sens. W koncu to bedzie SMP. Tylko podczas tego liczenia
nie wlaczajcie zadnych screen saverow a szczegolnie tych z 3D (te najlepsze
3D potrafia zajac 75% mocy obu procesorow)
> Z tego co wiem, slabo jest wykorzystywany drugi procesor przez NT.
Eee tam. NT potrafi wykorzystac oba procesory (bawilem sie tym, zabawa
polegala na odpalaniu "liczenia" w dwoch oknach, patrzeniu na System Monitor
na ktorym rysowaly sie dwa wykresy obciazenia obu procesorow a potem
zbierania wynikow tego "liczenia" i czasu potrzebnego na to dla kazdego z
zadan, potem to samo ale tylko z jednym procesorem).

Piotrek

PS. Owo "liczenie", w skrocie, polegalo na odpalaniu programu (napisanego w
Watcom C/C++32 for NT) co liczy MFLOPy.