Re: os2: program dos'owy z config.sys (os2)

Autor: Rafal Gralak (ralph_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 13:57:03 MET DST

Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl) wrote:
> Mam ja ci karte shuttle sound system i ta karta emuluje m.in. sb-pro.
> Problem w tym że nabiera tej ochoty na emulowanie dopiero jak się ją
> potraktuje dołączonym sndinit'em. Jak się nie potraktuje, to driver os2
> (sbp2d2.sys) nie chce jej widzieć na oczy. Czyli trzebaby tak zrobić że
> najpierw sndinit a potem driver. Sndinit nie odpalę opcją RUN w
> config.sys więc nie wiem co z tym zrobić. Jakby się znalazł jakiś
> programik osowski który odpala dosowskie to pewnie by to było to a może
> da się inaczej, np. ladujac os2 sbpro driver pozniej (poza
> config.sys) ?

> [...]

Odpowiedzia tu bedzie plik mad16.add. Instalujesz go w systemie nastepujaco
(przed wywolaniem sterownika SB):
BASEDEVICE=MAD16.ADD
Mozesz tez zainstalowac pelny pakiet do kart tego typu (Shuttle):
Madv100.zip. Bodajze widzalem go ostatnio na hammerze. pakiet tem umozliwia
m.in. pelne wykorzystanie mozliwosci Twojej karty (n.p. podlaczenie CD
poprzez karte dzwiekowa) - OS/2 jako system w pelni 32 bitowy standartowo
nie pozwala na takie cuda - nie jest mozliwe takie dzielenie urzadzen jak w
DOS.
Cytujac tu pewnych sympatycznych drani:
OSciski ;)

--