os2: program dos'owy z config.sys (os2)

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 10:57:33 MET DST

Mam ja ci karte shuttle sound system i ta karta emuluje m.in. sb-pro.
Problem w tym że nabiera tej ochoty na emulowanie dopiero jak się ją
potraktuje dołączonym sndinit'em. Jak się nie potraktuje, to driver os2
(sbp2d2.sys) nie chce jej widzieć na oczy. Czyli trzebaby tak zrobić że
najpierw sndinit a potem driver. Sndinit nie odpalę opcją RUN w
config.sys więc nie wiem co z tym zrobić. Jakby się znalazł jakiś
programik osowski który odpala dosowskie to pewnie by to było to a może
da się inaczej, np. ladujac os2 sbpro driver pozniej (poza
config.sys) ?

--
                                                              Marcin Debowski