Re: Windoz NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 11:22:50 MET DST

> Date sent: Fri, 9 Aug 1996 10:42:41 +0200
> From: Wojtek Piecek <wojtekp_at_tch.waw.pl>

> Nie jest to oczywiste, niestety niektore drivery sa na 4-tej ...

tyle ze on robi wlasnie 3 dyskietki, wiec gdyby drivery byly jeszcze
na 4tej, znaczyloby ze majkrosoft popelnil kolejna gruba gafe :)))

> Eeee, nie lubisz m$ !!!!

nie mam powodu do ich lubienia, skoro ludziom ciemnote wciskaja.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |