Re: Conner CFS540A

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 21:52:43 MET DST

Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: ANDRZEJ PIETRASIEWICZ (DOCENT_at_bachus.1lo.lublin.pl) wrote:
: : Mam komputer z BIOS'em AWARD (datowanym styczen 1995), plyta z VLB,
: : do tego dolaczony jest dysk 540 MB Conner CFS540A. Problem? - fdisk
: : widzi uparcie 504 MB i tak tez formatuje.
: Ustaw na LBA, usun partycje, zresetuj, zaloz partycje na nowo.
: Jesli masz dostep do czegos lepszego (NU, Format w biosie) to
: zamiast usuwac partycje, zajedz caly MBR.
chyba nie tak prosto
tez mam tez dysk i podobne efekty...
LBA nie da sie wlaczyc, bo ten dysk supportu do LBA nie ma...
(przynajmniej tak twierdzi moj BIOS)
pozostaje LARGE - nie wiem co to? czy to ten dysk czy jakas inna czesc
mojego hardware'u, ale po prostu glupieje...
wlaczam LARGE - zakladam partycje, formatuje - jest o.k.
nagrywam troche danych jest o.k.
przy wiekszym zapelnieniu tego dysku cos sie kaszani...
mowie o DOSie - pod innymi SO nie sprawdzalem

: A generalnie - dla 12MB moze nie warto prosic sie o klopoty?
wlasnie...

--
civic