Re: Off-topic do: Windows 95 - muchy... - Pochwala, bedzie: OS2 -

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 11:12:04 MET DST

January Weiner napisal(-a) :
> S.D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
> : Ale dowcipnis i gdzie takiego dowcipu ucza? Na UJ. Pewnie w dodatku
> : humanista.

> przynajmniej, kto mnie obrazil, zanim zaczne wyzywac GMIN na ubita
> ziemie? Moze opowiadanie starych dowcipow nie jest jeszcze dostatecznym
> powodem, zeby zaczynac gardlowa sprawe "do ostatniego oddechu", ale tak
> do pierwszej krwi juz by nie bylo wstyd.

Daruj sobie. Slawek (dla jasnosci D.) dal juz wyraz swojego wyjatkowego
polotu umyslowego. Jego bieglosc mysli juz wielu doprowadzila prawie do
samobojstwa a na pewno (wiem to po wlasnym przykladzie) zmusila czytajacych
do rzucania steku przeklenstw. Z bezsilnosci. Z zalu nad ludzka glupota.

ps. Pozostaje sie cieszyc ze nie wypomnial ze jestes Polakiem ...

--
-w