Re: Off-topic do: Windows 95 - muchy... - Pochwala, bedzie: OS2 -

Autor: January Weiner (uxjweine_at_if.uj.edu.pl)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 09:42:34 MET DST

S.D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
: >
: > What's the differenc between USA and a joghurt?
: > - Joghurt has living culture in it...
: >
: Ale dowcipnis i gdzie takiego dowcipu ucza? Na UJ. Pewnie w dodatku
: humanista.
Ja przepraszam za stare dowcipy. Niestety, mozna miec magisterium na UJ
BEZ nauczenia sie dowcipu, za to koniecznie trzeba miec poczucie humoru
(Pan szanowny nie UJ, prawda??).
        Tego "HUMANISTE" to ja traktuje jako osobista obelge. Humanizm,
wedle Bochenskiego (filozof - pewnie wedle Szanownego Pana takze
humanista?) jest kompromitujacym zabobonem. Wiec moze dowiem sie
przynajmniej, kto mnie obrazil, zanim zaczne wyzywac GMIN na ubita
ziemie? Moze opowiadanie starych dowcipow nie jest jeszcze dostatecznym
powodem, zeby zaczynac gardlowa sprawe "do ostatniego oddechu", ale tak
do pierwszej krwi juz by nie bylo wstyd.
        Pozdrowienia.
                        January 3

P.S. Przepraszam, ze kolejny raz o dupie Maryni, ale kogo ten off-topic
juz zmeczyl, to pewnie juz zdazyl go 'killnac'.

).\/\/. ///			           	   January Weiner 3
"Throw physics to the dogs, I'll none of it."
						- Macbeth V, 3
http://www.if.uj.edu.pl/~uxjweine
http://www.if.uj.edu.pl/misc/PRZYRODA             Czytaj "Przyrode"!