Re: Word7 US ipolski spell

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 10:38:15 MET DST

"Pawel Wimmer" <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
>Michal <michotaz_at_cadvision.com> wrote in article
><3208038f.27783152_at_news.wariat.org>...

>Nie dawaj publicznie takich propozycji. To przeciez piractwo!

Jezeli wymienia licencjonowana dyskietke na inna licencjonowana
dyskietke to jest to raczej handel wymienny. Nie jestem pewien
uregulowan prawnych ale chyba _nielgalne_ jest zabranianie
wtornej odprzedazy legalnie nabytego oprogramowania. To taki
sam produkt jak kazdy inny. No chyba zeby dodawanie slownikow
podciagniac pod nielegalne przerobki oprogramowania (reverse
engineering)

>BTW - jesli polski slownik znajduje sie na swoim miejscu, wystarczy w
>Wordzie wybrac jezyk polski.
Ja kiedys tylko usilowalem to zwlczyc w Wordzie 2 (fakt nie
mialem dodtkowych slownikow tylko mojego worda pl i sluzbowego
niemickiego i angieleskiego) ale sie poddalem (przynam ze po
krotkim czasie). No ale tam byly potrzebne zmiany w plikach
konfiguracyjnych nie tylko pliki na swoim miejscu.

>--
>Pawel Wimmer
>Redaktor / Editor
>Wydawnictwo Lupus / Lupus Publishing House
>E-mail: pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl
>WWW: http://uucp.polbox.com.pl/cgi-bin/ssis/lupus/index.html

Tyz Pawel