Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 01:38:40 MET DST

At 12:46 06.08.96 +0200, you wrote:

>: Novell wrecz gdzies w dokumentacji pisze, ze bindery jest trzymane w
>: pamieci. W jakiej formie ma w pamieci (szyfrowane czy nie) nie wiem.
>: Istotne, ze odpowiada, gdy zapytac i nie wnika czy pytajacy ma prawo sie
>: dowiedziec, kretyn binarny.
>
>Jestes tego pewien, czy tylko sugerujesz?

Tego, ze trzyma bindery w RAM - tak, o ile dokumentacja prawdomowna. Tego,
ze pytany odpowiada - niestety tez - sprawdzone doswiadczalnie, Clipperem
wlasnie.

>: > W porzadnej firmie serwer stoi w oddzielnym pomieszczeniu pod kluczem.
>: W _porzadnej_ czyli co n-tej, gdzie n>>10. :(((
>
>Bo w tych mniej porzadnych nie ma takiej potrzeby, hasel nie ma, a nawet
>jak sa, to wszyscy je wzajemnie znaja. To po prostu ulatwia prace...

Ano ulatwia. Znam 'smakowitszy' przypadek: wszystkie konta zabezpieczone
haslami, Z WYJATKIEM SUPERVISORA! Inna sprawa, ze o istnieniu takiego
'zwierza' nikt w firmie nie wiedzial.

>Jarek.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki