Cenzura, bylo Re: Szanowny Grego Kus [troche na temat]

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 01:38:43 MET DST

At 14:11 06.08.96 +0200, you wrote:

>Czy my nie mozemy wrocic do dyskusji czysto technicznych oczywiscie odrobina
>humoru, ironii moze to okraszac, ale prosze bez wojen. Moze ktos podjal by
>sie moderowania i porprostu wszystkie wypowiedzi nie na temat blokowal. Kto
>jednak ma czas czytac to wszytko? Zreszta wszyscy mamy dosc moderowania,
>ktore wiekszosc odczula na swojej skorze. Tak zle i tak niedobrze.
>Sam nie jestem bez winy i przyczynilem sie do kilku postingow nie na temat.
>Nie potepiam wiec innych ale moze czas zebysmy sie zmienili.
>
>Andrzej

Wrocmy, wrocmy! Swiete wojny tez moga byc sensowne - jesli na argumenty, nie
na inwektywy. Beda wtedy nieco mniej 'swiete' - :-)) - ale _pozyteczne_.
Co do moderowania to chyba wypowiedzialem sie w 'subject'.
Na belkot i brednie proponuje odpowiadac po I-netowemu - zwyklym olaniem =
zignorowaniem.
Dalekie 'dryfy' proponuje przenosic konsekwentnie na linie prywatne.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)