Re: resources w winblows

Autor: Adam Hernik (adamghernik_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 23:01:12 MET DST

[..]

>Podejrzewam ze to na Windows 3.1... Czy te 40MB to Ram czy Hard disk? Jesli
>RAM jest mniej niz 16MB to zwiekszenie do 16MB moze pomoc, ale nie gwarantuje.
>W Win 3.1. resources sa niezalezne od calkowitego RAM i sa ograniczone do 64
>kb i miedzy innymi kazda grafika, kazde okienko zabiera ich troche. Windows
>95 maja to lepiej zorganizowane i w zasadzie trudno przy zwyklej ilosci RAM
>(16-32MB) otrzymac informacje ze brak resources. Niestety dalej to
>ograniczenie istnieje.
[..]
>Moja rada moze nie byc praktyczna ale Win95 bylyby rozwiazaniem. Mam
>nadzieje ze to Twoje pytanie nie wywola nastepnej fali listow, krytykujacych
>W95 i rad typu zmien system.
>Jesli to o czym mowisz bylo pod Win95 to nie wiem jak Ci pomoc.
>
>Andrzej Kajetanowicz
>Halifax, Nova Scotia, Canada
>kajtek_at_is.dal.ca

Dolozenie pamieci nic nie pomoze bo resourses to jest taka tablica deskryptorow
w ktorej siedza uchwyty do zasobow : bitmap, dialogow, zaalokowanej pamieci itd.
Rozmiar tej tablicy w win3.1 jest 64Kb i nic sie nie zmieni. Jedynym ratunkiem
jest uzycie win95 i accesa napisanego dla win95 lub NT i takiego samego accesa.
Doraznie moze pomoc zamkniecie innych aplikacji i bajerow w stylu bitmapy w tle

Adas.