Re: Off-topic do: Windows 95 - muchy... - Pochwala, bedzie

Autor: Witold Stolarski (WITEK_at_gazeta.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 15:21:42 MET DST

:-)
Sorry, za niedokonczona poprzednio mysl - zablokowala mi sie klawiatura, a
klepnalem enter i poszlo w swiat...
:-)

On 6 Aug 96 at 14:18, WITEK_at_gazeta.pl wrote:
> Dokladnie. W kefirze sa grzyby a nie bakterie. A jogurtu i tak nie
> dostaniesz (przynajmniej takiego jak w sklepie), chyba ze bedziesz:
> 1. nie dotykal naczynia w ktorym jest mleko,
> 2. zapewnisz mu stala temperature podczas dojrzewania
> Inaczej - przyszly jogurt sie rozwarswi i nie bedzie apetycznie wygladal
> ;-).
> A na dodatek - nie bedzie
to jogurt pitny. Bedzie to jogurt o konsystencji stalej. I zeby nie bylo,
ze jestem swirem beltajacym paluchem w mleku - moj braciak to robi, a nie
ja...

Witold Stolarski, Database System Administrator & Programmer
e-mail: witek_at_gazeta.pl
voice : (work) (48) (22) + 26-99-30 or 26-90-81/2/3/4(+2637)
        (home) (48) (488) + 732-88
"Murphy was an optymist" - O'Toole commentary on Murphy's laws