Re: Szanowny Grego Kus [troche na temat]

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 14:08:29 MET DST

>To nieladnie wyciagac komus co powiedzial po pijaku, Andrzeju.

Masz racje, prepraszam ale ja tez jestem czlowiekiem i nie moglem sie
obronic przed tym moim nizszym instynktem wykorzystania sytuacji. Mea culpa.

>P.S. Jedyna moja uwaga - na temat "fakultetow" ktore Ci sie jakas
> dziwna czkawka odbijaly po calym Twoim mailu. Niepotrzebnie sie

Bo to nie bylo na Twoim poziomie i tak latwo bylo z tego kpic. A moze to
moje kompleksy? :-)

Jeszcze raz przepraszam za nieporozumienie. Moze nie uwierzysz ale dalej
darze Cie szacunkiem za Twoje wypowiedzi i jesli pozwolisz na zwierzenia
lubie Cie.

Wspomnialem juz o tym w PS. Dyskusje na Internecie poza czysto technicznymi
dyskusjami nigdy nie sa fair. Jak to latwo komus odpowiedziec podpierajac to
cytatami. Jak to latwo kogos osmieszyc, ublizyc, wypowiedziec swoja opinie
jako swieta prawde. Ta dyskusja W95 vs reszta (OS, linux, Unix) stala sie
glownym tematem tej grupy. Wypowiedzi z argumentami ginely w potoku zwyklej
pyskowki. Tak sie dzieje i w innych grupach. W grupie Photoshop gdzie ciagle
wybuchala wojna Mac vs PC, bo ten program jest prawie identyczny na tych dwu
platformach (Unixowcow nie widzialem lub sie nie ujawniali ignorujac
slusznie te dyskusje). Zwykle pytanie jak ustawic cos tam na Pc lub Mac
generowalo odpowiedzi typu zmien sobie system zamiast dac konkretne
odpowiedzi. W koncu grupa sie rozwiazala i zlaozona nowa Photoshop
moderowany. Teraz jest duzo mniej postingow ale za to na temat.

Czy my nie mozemy wrocic do dyskusji czysto technicznych oczywiscie odrobina
humoru, ironii moze to okraszac, ale prosze bez wojen. Moze ktos podjal by
sie moderowania i porprostu wszystkie wypowiedzi nie na temat blokowal. Kto
jednak ma czas czytac to wszytko? Zreszta wszyscy mamy dosc moderowania,
ktore wiekszosc odczula na swojej skorze. Tak zle i tak niedobrze.
Sam nie jestem bez winy i przyczynilem sie do kilku postingow nie na temat.
Nie potepiam wiec innych ale moze czas zebysmy sie zmienili.

Andrzej