Re: Off-topic do: Windows 95 - muchy... - Pochwala, bedzie: OS2 -

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 13:44:13 MET DST

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl
>
>Pawel PYK <pyk_at_ccgate.ari.ch> wrote in article
><4u5fuf$n5d_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>
>Kupujesz pasteryzwoane i wrzucasz troche jogurtu z "live cultures"
>Zsiada sie pieknie.

Tak ale w ten sposob dostaniesz jogurt a nie zsiadle mleko. Moze
sie myle ale jogurt, kefir i zsiadle mleko to troche inne kutury
bakteryjne (kefir nawet nie jestem pewien czy to sa bakterie) i
przede wszytskim zupelnie inny smak. Widziales kwasny jogurt?
Chyba ze przetermiowany. Owszem probowalem zakwaszac smietana.
Tyle ze toto prawie zawsze tez pasteryzuja. Znalazlem
niepasteryzowana i probowalem na na zwyklym pasteryzowanym mleku,
dla mnie zupelnie inny smak. UHT ma dla mnie zbyt sztuczny smak
bez zadnego kwaszenia. Prawdopodobnie chodzi o zmiane struktury
bialek.O dziwo calkiem spopro ludzi w CH kupuje wlasnie to
niepasteryzowane z mleczarni. Moze ludzie mysla ze skoro juz
takie sprzedaja (i to odrobine taniej niz w kartonach) to musza
byc pewni jakosci. UHT mozna zrobic z byle czego.
Pawel