Re: Polskie znaki znowu strasza (sredno dlugie)

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 10:17:19 MET DST

Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org) wrote:

: A co ja mam do bramki ? Czy to ona produkuje mi te krzaki ?
: Jesli _OBIE_ osoby pisaly w STANDARCIE, to znaczy ze NIE MA _ZADNEJ_ DE FACTO
: standaryzacji (bo od jednej dostalem krzaki).
: I nic mnie nie ochodzi, ze to linia przesylu, protokol, bramka czy rodzaj
: kodowania... Moze tez mam szukac po Polsce tego szwankujacego systemu/bramki?...

Facet... Wez sobie na wstrzymanie, faktem jest ze zarowno 8-bit, jak i
quoted-printable jest standardowe w Internecie, a takze to, ze bramka
z Fido (ktorej jestem szczesliwym adminem) dziala tak jak dziala - czyli
nie wie nic o zadnych naglowkach MIME, choc je bramkuje. Jesli chcesz,
zalatw sobie jakis MIME-aware mail/news-reader do Fido (podobno sa takie,
ktore wiedza jak wygladaja naglowki MIME po przejsciu przez taka bramke
jak moja), i przestan wyrzucac ludziom ze nie pisza listow w fidomazovii.

: SB> jak ja zaczalem pisae do Fido z Linuxa to byla wielka afera,
: ...
: SB> poprawilem sam swoje oprogramowanie....

A jak teraz chcesz czytac/pisac z Fido w Internecie, to pewnie tez
powinienes, w kazdym razie w przeciwienstwie do narzekania.

: I nadal piszesz w mazovii a nie w fidomazovii co widac po Twoim "c'" :-P
: A fidomazovia to standart _obowiazujacy_ w R48_FIDO (procz plain ascii).

??? A co to kogo _tutaj_ obchodzi? Bramka przekodowuje fidomazovia<>ISO
latin 2 (mam nadzieje). Chyba nie wymagasz bysmy zaczeli w Internecie
pisac listy w fidomazovii? Wystarczy juz problemow z CP*.

Dla Twojej informacji: pl.comp.pecet to grupa usenetowa, i ma sie nijak
do Fido.

--
W kazdym razie bez urazy,
                                                KHC