Re: resources w winblows

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 09:59:28 MET DST

chopin_at_sgh.waw.pl (Piotr Kucharski) wrote:

>dostalem zleconko na napisanie bazy w accesie, to napisalem, ale
>mam jeden problem: msgraph nie potrafi zrobic z 4 kolumn 4 pie-chartow
>wiec musze odpalac 4 msgraphy zebym mial na raporcie to co klient
>chce. i przy wyswietlaniu 4-ego (a czasem nawet 3-ego) pluje mi tako:
>'not enough resources to update display'
>albo
>'not enough memory tu update ole object'
>po czym do wyboru
>1. zwiesza sie
>2. pokazuje/drukuje co 3 wartosc danych
>3. wychodzi z accessa
> [...]

Jaka to winda ? Jezeli 3.x, to te cale resources sa glownie
w pamieci podstawowej ponizej 640 kB i musisz pokombinowac z
EMM386 i hiload, zeby troche jej zwolnic. Wiele to i tak nie
pomoze, bo po kilku-kilkunasto zaladowaniach i odladowaniach
roznych programow i tak 'resursow' moze zabraknac.
Warto sprobowac odpalic to pod Warpem lub NieTymi - tam powinno
byc lepiej z 'resursami'. W 95 podobno tez jest lepiej.

Aha, tych 40 MB to masz pamieci prawdziwej czy wirtualnej ?
Niektore rzeczy zwiazene z OLE wykrzaczaly mi sie przy
8 MB RAM, a zaczynaly chodzic przy 16 MB.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl