Re: Pamiec bylo: monitor

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 19:53:16 MET DST

At 11:59 05.08.96 +0200, you wrote:

>: - Pamieci w starenkich XT dzialaja do dzis bez zarzutu, wspolczesne
>: wytrzymuja 2-3 lata i traca parametry (czas dostepu)
>
>Eee - nie zauwazylem.

Kwestia stopnia 'podrasowania'. Sprobuj wycisnac teoretyczne minimum wait'ow
na nowej maszynie i poczekaj. Czasem rok wystarczy. :(

>: - Drukarki Star Gemini i XG-10/15 dzialaja do dzis, nowsze LC-10/15
>: wymieraja zanim padna Gemini i XG
>
>He, he - koledzy mieli kiedys dobrego klienta - przychodzil po kilka
>jakis tanich starow (NL-10?) co miesiac. W koncu zainteresowali sie komu to
>sprzedaje. Nikomu - sam zuzywa. jak je kupowal, podlaczal, i jedyne przerwy
>jakie mialy, to na wymiane papieru i tasiemki. 24h na dobe, a po miesiacu
>na zlom.
>Nie wiem - czy byl na NL-10 skazany, czy uzyskiwaly najmniejsze koszty
>druku.

A gwarancja? Ja bym na jego miejscu sprobowal. NR-15 sam kiedys puscilem na
ponad dwie doby non-stop i przetrwala bez szkody dla zdrowia.
A ci koledzy - nie proponowali mu np. OTC, czy chocby C.Itoh'a (obie marki z
czasow NL'a, OTC istnieje do dzis) - to byly maszyny trudne do zaj[pii]?

>Jaroslaw Lis

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl