Internet a OS/2

Autor: Klimek Stanislaw (klimek_at_hera.cst.tpsa.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 03:01:29 MET DST

Mam pytanko.
Co nalezy posiadac - jakie oprogramowanie - i jak trzeba ustawic
system OS/2 aby polaczyc sie z internetem protokolem TCP/IP, skad
mozna wziac odpowiednie programy i drivery.
Polaczenie modemem do dostawcy internetu TPsa.
Obecnie lacze sie na Win95 i nie mam zadnych problemow ale mam takze
i system OS/2 Warp.
Adresty prosil by przysylac w calosci.
Za informacje z gory dzieki.
Pozdrowienia:
Klimek Stanislaw
mailto:klimek_at_hera.cst.tpsa.pl
Polska Lublin (pracownik TPsa)
Ten list zawiera polskie fonty w standarcie ISO 8859-2
Polskie fonty sN mile widziane.