Re: Maly problem z CD-ROM

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 02:14:02 MET DST

At 00:15 05.08.96 +0200, you wrote:

>Mam taki dziwny przypadek.
>Podlaczylem CD-ROM'a jako SLAVE na drugim kanale IDE i teraz ....
>Jesli nie mam podlaczonego twardziela na pierwszm kanale to komput za chiny
>nie chce zobaczyc tego CD. Moze ktos mial juz taki problem ?
>Bede dzwieczny za odpowiedz :)
>
> rojter

1. Jesli na tym _drugim_ kanale procz kompakta nic nie masz to _wogole_ nie
powinien byc widoczny caly kanal i jest to jakies zwyciestwo Twojej materii
nad norma (duchem).
1a. Jesli jest tam tez jakis master to OK.

2. A czy aby z tego czasem wywlekanego z budy dysku na pierwszym kanale nie
ladujesz sterownikow do CD? Jak nie - to ja sie poddaje.

3. Jest jeszcze jedna mozliwosc - CD ma przypisana literke wynikajaca z
ukladu napedow gdy sa wszystkie. Wyjecie dysku zmienia ten uklad - moze tu
jest pies pochowany? Domyslam sie, ze uzywasz G'95 - wyjmij wiec ten ruchomy
HD i spytaj czarodzieja co mysli o konfiguracji ;)

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)