Re: Internet a OS/2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 12:01:25 MET DST

On Mon, 5 Aug 1996 09:50:48 +0200, Mirek Nowakowski wrote:

>Trzeba miec OS/2 Warp Connect albo do wersji OS/2 Warp
>dokupic IBM TCP/IP. Na ftp.peryt.waw.pl/pub/os2 jest tez pakiet
>freetcp.zip, ale to troszke wyzsza szkola jazdy, bo trzeba go
>konfigurowac recznie.
>
>Warpa Connecta _moim zdaniem_ konfiguruje sie dla TCP/IP
>o wiele latwiej od Win 95.

czy jestes pewien ze chodzilo o cale TCP/IP ?
wydaje mi sie ze pytajacemu chodzi wylacznie o podlaczenie
sie do internet'u, czyli wystarczy IAK (Internet Access Kit)
obecny przeciez w BonusPack-u.

Pierwsza rzecz do zrobienia po zainstalowaniu go
to odpalenie "Software Updates" aby sciagnac z IBM
WEB Explorera, upgrade'y do TCP/IP itd

Grego