Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 00:02:46 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<3204af61.21310_at_news.nask.org.pl>...

> Za wczesnie, i dlatego jest do d...

A na kogo mieli czekac?? Co za bzdura: "za wczesnie" uzyte w kontekscie
tehchnologii. Po prostu zrobili to pierwsi. Nikt przed nimi tego nie zrobil
taka byl aiwedz na tamten czas.

> Poczytaj sobie historie telewizji i ogolna (ze szczegolnym
> uwzglednieniem ekomomicznych aspektow II wojny swiatowej), a
> potem sie zastanow, czy obrazac Europejczykow w ogole, a Anglikow
> w szczegolnosci.

Co to zmienia? Fakt jest Amerykanie mieli pierwsi telewizje jako produkt.

> Bo nie bylo innego, kiedy uruchamiali w 1962 telewizje kolorowa.
> Sami byli wtedy jeszcze zbyt slabi, zeby wymyslic wlasny.

> Sami Amerykanie wymyslili tlumaczenie 'Never The Same Color'.
> Podobnie jak inne, np. Fix Or Repair Daily. Czy Ty miales okazje
> do porownania telewizji w NTSC i PAL, czy zakladasz, ze NTSC z
> definicji musi byc lepszy, bo jest amerykanski ? :-7
Amerykanie jako narod maja poczucie humoru i wymyslaja rozne nazwy
na rozne rzeczy. Widzialem PAL widzialem NTSC roznicy nie widze chov
teoretycznie linii jest wiecej w PAL'u. Teoretycznie.
> Owszem, od paru lat mozna dzieki ukladom cyfrowym zrealizowac
> NTSC tak, ze dziala znosnie - oczywiscie mozliwosci przenoszenia
> kolorow ma nadal ograniczone w porownaniu z PAL, co wynika
> z definicji samego standardu (ograniczenia pasma chrominancji).
> Ale przy realizacji analogowej na lampach (a w takich warunkach
> byl projektowany w 1956) jest to po prostu g...o. Widzialem
> takie ustrojstwo marki RCA - duzo lepiej chodzil Rubin w Secamie,
> rowniez lampowy.

A co mnie obchodzi telewizor na lampach? Takich juz nie ma, co to za
argument?
Widziales Rubina w 1956?
Cos takiego? A jakie to systemy?