Maly problem z CD-ROM

Autor: Robert Rogucki (rogucki_at_us.edu.pl)
Data: Sun 04 Aug 1996 - 23:57:47 MET DST

Hi

Mam taki dziwny przypadek.
Podlaczylem CD-ROM'a jako SLAVE na drugim kanale IDE i teraz ....
Jesli nie mam podlaczonego twardziela na pierwszm kanale to komput za chiny
nie chce zobaczyc tego CD. Moze ktos mial juz taki problem ?
Bede dzwieczny za odpowiedz :)

I jeszcze jedno. Tylko prosze przeciwnikow WIN95, aby mi nie mowili zebym sie
przesiadl na LINUX'a albo FREE BSD lub inne unixopodobny system.
Ostatnio wymienilem moja kate dzwiekowa na lepsza tzn EES688 -> ESS 1688 +
WAVE ( PLUG and PRAY). Chodzi to jak cudo tylko jest jedno ale, gdy wlaczam po
raz pierwszy komputer, WIN95 zglasz iz karta jest zle zainstalowana lub zle
dziala lub .... Ale wystarczy tylko zrestartowac komputer i wszystko jest OK.
Co to moze byc ? :)

                        rojter