Re: Zly serwis. Bylo "WD2340-Pytanie"

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 04 Aug 1996 - 20:16:33 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>: a wiatraczki w zasilaczach zatarly sie
>: we WSZYSTKICH PIECIU. Przez litosc nie powiem, jaka firma je skladala,
>: ale bez watpienia zrobila to z odpadkow.
>
>He, he - czy to nie ty pisales, ze juz wiesz dlaczego produkty
>renomowanej firmy 3Com, maja 3 lata gwarancji, za wyjatkiem zasilaczy,
>ktore gwarantowane sa jeden rok? Bo po tym roku staja wentylatory.

A owszem. Zatarlo mi sie 10 z 12 (w szesciu FMS-ach II). To samo w
tych pieciu skladakach. W zadnym Dellu ani HP jeszcze nie. Mialem
tez w firmie do niedawna: jeden skladak AT z 1987, kilka skladakow
AT i serwer skladak 486/25 z 1991 roku, w ktorych tez sie nic nie
zacieralo (z wyjatkiem Seagate-a 251 w tym z 1987 ;-) )

Zreszta w obudowie od tego serwera zmontowalem nastepny serwer
skladak i chodzi jak burza 24 godziny na dobe. Wszystko zalezy
od szczescia, i oczywiscie dobrego dostawcy podzespolow.

>P.S. Dobry skladak nawet bez wentylatora dziala poprawnie, tyle ze dyskietki
>5# wyciaga sie gorace.

Te 5 nawet z wentylatorami sie wiesza :-)))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl