Re: Zly serwis. Bylo "WD2340-Pytanie"

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 04 Aug 1996 - 13:56:31 MET DST

Grzegorz Bodaszewski napisal(-a) :

> 'Starsze od obecnych na rynku' oznacza w tym wypadku rowniez
> 'przetestowane'. Langsamm aber sicher, jak mowia nasi zachodni
> sasiedzi. Jezeli ktos kupuje do firmy 200 czy 300 pecetow, to
> taka wlasciwosc tez ma znaczenie. Jak juz mowilem, z 'prawdziwkami'
> mam jak najlepsze doswiadczenia jesli chodzi o niezawodnosc.
> Przyklad: mam w firmie 7 delli (firma wcale nie taka znowu
> najlepsza - znam takich, ktorzy na dzwiek jej nazwy
> dostaja piany na ustach) z 1993 i 5 skladakow z tego samego roku.
> Delle sa wprawdzie koszmarnie przestarzale, bo 386sx/33, ale
> [...]

Mozna 'Starsze od obecnych na rynku' nazwac przetestowanymi a mozna je
nazwac wychodzacymi z produkcji. Wszystko zalezy od tego czy mowisz to jako
producent czy jako klient.

A wracajc do Twoich pecetow - to rzeczywiscie musisz miec fatalnej jakosci.
Sztuka robienia skladakow polega nie na tym ze sklada sie najtaniej ale
sklada sie za podobna cene sprzet lepszy (istotnie) lub ewentualnie sklada
sie sprzet tej samej jakosci ale tanszy. Nigdy nie pisalem ze idea tworzenia
skladakow jest zlozenie komputera i tanszego i gorszego.

--
-w