Re: Zly serwis. Bylo "WD2340-Pytanie"

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 18:29:23 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl) wrote:
: Przyklad: mam w firmie 7 delli (firma wcale nie taka znowu
: najlepsza - znam takich, ktorzy na dzwiek jej nazwy
: dostaja piany na ustach) z 1993 i 5 skladakow z tego samego roku.
: Delle sa wprawdzie koszmarnie przestarzale, bo 386sx/33, ale
: rowniez jak do tej pory niezawodne. Z tych 5 skladakow 386dx/40
: (notabene: w praktyce wolniejszych niz delle 386sx !!! - transfer
: dysku, karta graficzna, tranfer na sieci ) 3 egzemplarze sie wieszaja
: i losowo maja bledy parzystosci pamieci, (oczywiscie zaczelo sie to
: PO uplywie rocznej gwarancji),

To mowiac szczerze - ty masz "wyjatkowo kiepskie skladaki", a nie
"skladaki". W "porzadnym skladaku", blad pamieci nie zdarza sie nigdy
(poza pierwszymi dwoma tygodniami, do pierwszej, no drugiej
 wymiany lewych czesci). 386DX/40 od 386SX33 musi chodzic te dwa razy
szybciej - albo ktos nie ogladal tego komputera przy zakupie.
Dosc dziwne sa tez klopoty po uplywie gwarancji - taki sprzet jest raczej
lewy na poczatku, ale jak jest sprawny, to juz cale lata.

: a wiatraczki w zasilaczach zatarly sie
: we WSZYSTKICH PIECIU. Przez litosc nie powiem, jaka firma je skladala,
: ale bez watpienia zrobila to z odpadkow.

He, he - czy to nie ty pisales, ze juz wiesz dlaczego produkty
renomowanej firmy 3Com, maja 3 lata gwarancji, za wyjatkiem zasilaczy,
ktore gwarantowane sa jeden rok? Bo po tym roku staja wentylatory.

P.S. Dobry skladak nawet bez wentylatora dziala poprawnie, tyle ze dyskietki
5# wyciaga sie gorace.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |