Re: Zly serwis. Bylo "WD2340-Pytanie"

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 23:40:40 MET DST


At 11:00 02.08.96 +0200, you wrote:

>>Aha, serwis oczywiscie ustawil
>>wszystko na default, bo po co sie meczyc. Bede wdzieczny za
>>jakiekolwiek informacje.
>>
>
>A co serwis mial ustawic? Za bardzo by podrasowal to bys narzekal, ze
>zle ustawili. Jak sobie chcesz to sam sobie eksperymentuj :)
>Samo podrasowywanie wymaga czasu i nie kazdy serwis ma czas aby bawic
>sie z kazdym komputerem pare dni.
  
> Marek Ciesielski
>
Serwis ma byc kompetentny i wiedziec jak ustawic, jesli nie wie ma sprawdzic
u zrodla (mnie sie do www.wdc.com zagladac teraz akurat nie chcialo, fakt).
Jesli nie wie i nie sprawdza danych mu potrzebnych to niech ustala
eksperymentalnie. Metoda, ktora opisalem w poprzednim postingu nie jest dla
'jasnie pana serwisanta' nadmiernie absorbujaca - sciagnie se na badany dysk
z firmowej sieci co-nieco i niech mu sie samo kreci, a on w miedzyczasie
robi swoje.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:51:12 MET DST