Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 22:43:17 MET DST

rjasicki_at_telbank.pl (B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych)
wrote:

>Jak slysze o bazach danych klient-server z przetwarzaniem na serwerze to
>zawsze dostaje drgawek.

Tu sie roznimy - ja dostaje slinienia i zaczynam merdac ogonkiem.
Przede wszystkim dlatego, ze odpada mi bol glowy o to, co sie
stanie z integralnoscia bazy w razie zawieszenia koncowki.
Tylko ta wlasciwosc jest warta duzych pieniedzy, nie mowiac juz
o zredukowaniu o dwa rzedy wielkosci ruchu na sieci i mozliwosci
sensownej pracy w trybie remote.

>Tu sie tylko spytam: po co facet zabecalowal za
>koncowki-pentiumy?

A sprzedaje ktos jeszcze cos innego ? Oczywiscie normalny sprzet,
nie zmiotki z magazynu...

>Aha, i czym bedzie musial tam byc serwer jesli gosc
>zechce miec kiedys 15 stanowisk? Jesli zechce robic dwa wieksze zestawienia
>rownoczesnie i rownoczesnie obsluzyc klienta? Czteroprocesorowa Alfa mu
>wystarczy? Jesli jemu nie wystarczy na ta Alfe?

IMHO powinno spokojnie wystarczyc pentium z adaptekiem i barrakudka.
A jak doda jeszcze z 15, to postawi sobie obok drugi serwer - na
przyklad na starym 386/EISA jako serwer plikow, a z tego pentaka
zrobi wylacznie serwer bazy danych i tez bedzie chodzilo jak burza...
;-)

Pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl