Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 21:18:58 MET DST

At 18:01 03.08.96 +0200, you wrote:

>Akurat F++ znam dosc dobrze, i trzeba przyznac ze w sieciach
>pracuje wzglednie dobrze, a klucze nie sprawiaja klopotow

Chyba, ze sie komus zechce przez taki klucz przypiac drukarke HP (mialem
klopoty z z dwukierunkowa komunikacja), a on ma 2*DJ600

>no chyba, ze sie ktory spali. Produkt generalnie dobry pod wzgledem mozliwosci

Istotnie - dobor funkcji i komunikatywnosc sa tam OK. To sie bardzzo liczy.

>i godny polecenia, tyle ze sie po DOS'em ledwo miesci.

A z nakladkami sieciowymi - jeszcze 'ledwiej'.
Jak i inne dziela CDNu, niestety.

>Ale mam informacje, ze nowsza wersja bedzie klient-server, server pod NT,
>wiec moze i nie tak zle wybral.
>
>Jarek.

Jak slysze o bazach danych klient-server z przetwarzaniem na serwerze to
zawsze dostaje drgawek. Tu sie tylko spytam: po co facet zabecalowal za
koncowki-pentiumy? Aha, i czym bedzie musial tam byc serwer jesli gosc
zechce miec kiedys 15 stanowisk? Jesli zechce robic dwa wieksze zestawienia
rownoczesnie i rownoczesnie obsluzyc klienta? Czteroprocesorowa Alfa mu
wystarczy? Jesli jemu nie wystarczy na ta Alfe?
A co do dobrego sprawowania sie FPP i innych tworow CDNu to sie uprzejmie
pytam skad sie biora permanentne problemy z indeksami przy wiekszej ilosci
danych. Sam to sie obawiam, ze z niedoskonalosci narzedzia (Clarion) albo
autorow (CDN). :(((

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl