Re: monitor

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 17:38:02 MET DST

B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl) wrote:
: To bedzie moja opinia o Daewoo. Proview nie znam.
: Jesli konkuruje tylko z Daewoo i ew. Goldstarem to roztrzaskaj te
: ekskrementa o leb [pii], ktory che Ci to sprzedac. Jak zacznie jakoscia
: obrazu i niezawodnoscia konkurowac z CTX'em albo chociaz z Bridge'em - to
: dopiero zacznij sie zastanawiac.

Hm, mam w domu Dawoo 14, dosc stary (XM chyba), i zaczalem sie rozgladac
za nowszym. Ale mowiac szczerze - obraz na moim ciagle najlepszy,
(nawet w porownaniu z jakims nowszym D.)

Kiedys robiono dobrze i solidnie - nie to co dzisiaj...

Jarek.