Re: monitor

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 21:18:52 MET DST

At 18:00 03.08.96 +0200, you wrote:

>B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl) wrote:
>: To bedzie moja opinia o Daewoo. Proview nie znam.
>: Jesli konkuruje tylko z Daewoo i ew. Goldstarem to roztrzaskaj te
>: ekskrementa o leb [pii], ktory che Ci to sprzedac. Jak zacznie jakoscia
>: obrazu i niezawodnoscia konkurowac z CTX'em albo chociaz z Bridge'em - to
>: dopiero zacznij sie zastanawiac.
>
>Hm, mam w domu Dawoo 14, dosc stary (XM chyba), i zaczalem sie rozgladac
>za nowszym. Ale mowiac szczerze - obraz na moim ciagle najlepszy,
>(nawet w porownaniu z jakims nowszym D.)

> [...]
Ech, za moich czasow ... rzekl z nostalgia dziadunio ;))))

Takie wlasnie sa jednak fakty - to co wyprodukowano jako sprzet zaawansowany
(wowczas) technologicznie i drogi to zrobiono porzadnie. To co wytwarza sie
obecnie jako sprzet popularny robi sie na odp[pii] sie. Efekty:
- Nie znam monitora Daewoo, ktory mialby bezbledny obraz, zwykle sa
nieostre, zywotnosc to ok. 13 miesiecy intensywnej eksploatacji. Aby tylko
minela gwarancja, to sie nazywa (naprawde!) 'projektowanie jakosci'
- Ditto Goldstar, czyzby nazwa od gwiazdek w oczach? ;)) Dodatkowo 'lubia
sobie' nieco falowac obrazkiem
- Monitor EGA (firmy Packard Bell) dziala mi OK od 7 lat. Gdy chcialem 'isc
z czasem, z postepem, z nowoczesnoscia' to przyzwoitego VGA szukalem pol roku!
- Pamieci w starenkich XT dzialaja do dzis bez zarzutu, wspolczesne
wytrzymuja 2-3 lata i traca parametry (czas dostepu)
- Wentylatory na procesorach zacieraja sie nie pozniej niz po roku
- Mysz Genius GM-6 sluzyla mi 5 lat, odkad ja znielubilem wymieniam myszy co
kwartal bo zdychaja
- Drukarki Star Gemini i XG-10/15 dzialaja do dzis, nowsze LC-10/15
wymieraja zanim padna Gemini i XG
- Drukarki atramentowe HP DJ+, 500, 510, 520 - dzialaja, 540, 600/660
zwiedzaja serwisy
- ... mozna tak bez konca. Ludzie - uwazajcie z upgrade'ami sprzetu!

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)