Re: Internet Zaprasza Wszystkich Cybernautow!

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 09:20:55 MET DST

On Thu, 1 Aug 1996 23:30:15 +0200, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>rjasicki_at_telbank.pl (B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych)
>wrote:
>
>A swoja droga to calkiem niezly kawal. Trzeba byc idiota, zeby
>publikowac w prasie opis wysylania fake maila. Ciekawe, kiedy
>wszyscy bedziemy musieli zaczac uzywac PGP...

Na temat tego fake-mail (oraz SIIIIIGAAAAA) juz gadalem z redakcja. A przy okazji zaraportowalem im
blad na stronach WWW, ktore nie byly prawidlowo interpretowane przez WebExplorera. Niemal od reki
przyslali mi probke z niezbedna ich zdaniem poprawka (sami nie maja WebExplorera). Juz im
odpisalem, ze teraz jest OK. Pewnie jeszcze dzisiaj naniosa to na WWW. Szybkie chlopaki!

OSciski!
Mirek Nowakowski

PS: Czasem warto niektore sprawy wyjasniac prywatna poczta, bez wywlekania na liste.