Internet Zaprasza Wszystkich Cybernautow!

Autor: Krystian Grzenkowicz (kg_at_mi.com.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 12:46:05 MET DST

Czolem Cybernauci!

Redakcja miesiecznika Internet zaprasza do odwiedzenia WWW z nowym, 7 numerem tego poczytnego pisma
pod - url://www.it.com.pl/internet.
Dzieki uprzejmosci firmy Intrenet Technology mozecie Panstwo sie tam zapoznac z archiwalnym numerem
5 w ktorym opisujemy jak podrabiac poczte elektroniczna.
W jednym z najblizszych numerow ukaze sie tekst o podrabianiu dokumentow News oraz
autoryzowany wywiad z Gumiakiem odpowiedzialnym za wlamanie do NASK.

Redakcja naszego Miesiecznika zaprasza do dzielenia sie uwagami na temat publikowanych materialow
mailto://incoming@mi.com.pl

Z Cyberprzestrzennymi Pozdrowieniami

Krystian Grzenkowicz
  |====================================/ x _=_
   \____ MIESIECZNIK INTERNET________/ ___/==ooo==\___
 C ''''\__ \''''. |======================================/
   Y . \__ \_ / .. . _/--===+_____+===--''
  . B \__ \ _/. .. _/ `+'
                     Z E N !!!!
* KRYSTIAN GRZENKOWICZ redaktor naczelny miesiecznika Internet *
* kg_at_mi.com.pl 'Ci‘§ko jest lekko §y' - Anonim *