Off-topic [bylo: Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 07:52:59 MET DST

On Fri, 2 Aug 1996 02:42:16 +0200, S.D. wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
[...]
>A mnie nikt nie farbowal, taki sie urodzilem. I na imie mam Slawek.
>Grego to jakos tak nie po Polsku?

ja zawsze bylem cholernym kosmopolita
i nigdy mnie nie obchodzilo skad kto jest
tak samo i mojego pochodzenia ani sie nie wstydze
anie tez nie uwazam go za powod do dumy
Moje imie bylo absolutnie "impronunciabile"
(niewymawialne) dla Wlochow, wiec bez bolu
je zintalianizowalem zamiast kaleczyc sobie
uszy tym co wlosi robili ze slowa Grzegorz
Teraz juz sie do tego tak przyzwyczailem ze i w mailach
do siostry podpisuje sie Grego, bo przeciez podpis to rzecz
odruchowa, a korespondencji wiecej prowadze po wlosku
niz po polsku. (No moze ostatnio nie, tych kilobajtow
na peceta to jednak odwalilem troche)

Grego