Polskie znaki znowu strasza (sredno dlugie)

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 01:27:03 MET DST

Hello budda!

30 Jul 96 20:03, budda -> do All:

 b> W jaki sposób można zmusić czytelników tej listy aby łaskawie
 b> wysilili swoje szare komórki i zdołali nadludzkim wysiłkiem
Moze najpierw zadbasz o to by systemy routujace przesylaly to poprawnie, bo ja
TWOJE listy odbieram z KRZAKAMI w przeciwienstwie do tych pisanych n.p. przez
Jana Rychtera - a obaj zapewniacie, ze uzywacie ISO 8859-2.
Wiec nie pisz mi tu o szarych komorkach _czytelnikow_... :(
Ja moge pisac w dowolnym standarcie - a ustawilem "export chrs: ASCII", by
_innym_ nie sprawiac klopotu.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-