Re: Polskie znaki znowu strasza (sredno dlugie)

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 14:09:22 MET DST

Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org> wrote:
 b> W jaki sposób można zmusić czytelników tej listy aby łaskawie
 b> wysilili swoje szare komórki i zdołali nadludzkim wysiłkiem
MM> Moze najpierw zadbasz o to by systemy routujace przesylaly to poprawnie, bo ja
MM> TWOJE listy odbieram z KRZAKAMI w przeciwienstwie do tych pisanych n.p. przez
MM> Jana Rychtera - a obaj zapewniacie, ze uzywacie ISO 8859-2.
i obaj używają tego poprawnie, tylko jwr wysyła listy w 8bit,
a on użyl QUOTED-PRINTABLE

o ile wiem korzystasz z bramki Internet<->FidoNet
i jak myślisz? kto powinien się tym zająć? ja? on?
może zamiast narzekać uśmiechnął byś się do admina bramki, sprawdził co jest
nie tak -
albo jeszcze lepiej mu pomógł!!

jak ja zacząłem pisać do Fido z Linuxa to była wielka afera,
o kludge... i co? myślisz, że narzekałem na innych?
nie - mimo tego, że nikt mi nie udowodnił, że są one nielegalne,
poprawiłem sam swoje oprogramowanie....

przestancie narzekać na innych - zróbcie coś sami...
jeżeli bramka Fidonetu działa nie za bardzo tak jak powinna - to czy cały
Internet ma się do niej dostosować?

sławek