interfejs do urzadzen pomiarowych

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 01:52:02 MET DST

Hello Pawel!

30 Jul 96 11:54, Pawel Krawczyk -> do All:

 PK> Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

 PK> : z tych miernikow wychodzi, a potem dopiero pytac
 PK> : o interfejsy.
 PK> : To, co one mierza, nie ma zupelnie znaczenia.

 PK> Ja tego jeszcze nie wiem. Ja musze wlasnie znalezc wlasciwa kombinacje
 PK> czujnik <-> ADC. Ale chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie cos z RSem.
Z tego co pisales wynika, ze raczej chodzi o wolnozmienne przebiegi (cisnienie,
temperatura, - mozna do tego smialo uzyc port joysticka jesli /dokladnosc
/rozdzielczosc /zakres nie musza spelniac jakichs szczegolnych wymagan a ma to
ta zalete, ze w gameporcie jest juz prosty przetwornik A/D wiec wystarczy
dorobic interface.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-