Re: Mime/ISO/Netykieta/RFC/pudlo! [bylo: Re: Ciezki start G95 & PS]

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 21:50:06 MET DST

On 1 Aug 1996 17:11:53 GMT, civic_at_silter.silesia.ternet.pl (Slawomir
Bialek) wrote:

>Twoj problem - to nie narzekaj na moje listy, jak beda w pl
>a beda jak tylko powstanie dobrze dzialajaca bramka (bo na naprawienie
>obecnej sa male szanse) pecet<->pl.comp.pecet (a ktos juz mi obiecal ;) ;) ;)
>
>ja tez sie przyzwyczailem do elma, i z powodu polskich literek
>przeszedlem na pine, bo ten sobie radzil lepiej
>(choc elm tak calkowicie nie olewal sprawy jak win)
>dla mnie obowiazujacy standard to wystarczajacy powod...
>
>slawek

Nie mam, bynajmniej, zamiaru porzucac Agenta z tak blachego powodu jak
brak polskich krzaczkow w ISO-2.Moze dopiero wtedy jak nie bede
rozumial wiekszosci postow to o tym pomysle. Ale wtedy pewnie wyjdzie
juz nowa wersja Agenta.

Pozdrawiam i wyjezdzam na 3 tygodnie zasluzonych wakacji

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*