Re: Czy istnieje Free Agent nowszy niz 1.0?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 16:15:19 MET DST

On Thu, 1 Aug 1996 13:15:48 +0200, Tomek Kaminski wrote:

>Ma, ale sa (ja mialem) klopoty z polskimi znakami.
>Jako standard polski na chama wybiera ISO-8859-2, a przekodowanie robi
>sie "w locie". Wolalbym sam decydowac, w jakim (polskim) standardzie
>cos wysylam.

Na chama???
Tomku! w internecie istnieje TYLKO JEDEN STANDARD polskich liter
- wlasnie ISO-8859-2.
Wiec on nie robi tego na chama tylko pomaga Ci byc w zgodzie
ze standardami. Od ustalania standardow internetu jest IETF
a nie malomiekki.
A jak Ci sie to BARDZO NIE PODOBA - to droga do MSN otwarta.

Zas jezeli zyczysz sobie przeslac mail __W__internecie__
w jakimkolwiek innym standardzie, to robisz to tak jak z kazdymi
danymi ktore nie sa standardowe w internecie - sluza do tego
(n.p.) attachmenty zakodowane w base64, i po sprawie.

Grego