Re: Internet Zaprasza Wszystkich Cybernautow!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 16:08:40 MET DST

On Thu, 1 Aug 1996 13:11:56 +0200, Krystian Grzenkowicz wrote:

>Czolem Cybernauci!
>
>Redakcja miesiecznika Internet zaprasza do odwiedzenia WWW z nowym,
>7 numerem tego poczytnego pisma pod - url://www.it.com.pl/internet.
[...]
>Z Cyberprzestrzennymi Pozdrowieniami

mimo bardzo milego zaproszenia [przeciwko takiej reklamie nic nie
mam]
i ciekawego doboru artykulow (tych podanych dla zachety)
jednak bede sie czepial (musze dac satysfakcje p.Wimmerowi)

Uzywanie slownictwa z zakresu "cybernauci"
i inne cyberspace [ <- czytac tak jak napisane, nie z angielska]
dwudziesto wierszowa sygnaturka z ascii graphic
oraz linie osiagajace w porywach do 100 znakow
    [ze standardem jak najbardziej zgodne, RFC822 pozwala na 1.000,
     ale czy ja mam monitor 64 cale?? a bez tego zostana polamane
     w najglupszy sposob]

wszystko to razem zdecydowanie pachnie nowicjuszem.
A to pewnie jakis Pan Redaktor.
W dodatku czasopisma p.t. MIESIECZNIK INTERNET

Cholera, pewnie S.D. znalazl kolejnego guru

Grego

P.S. Bez obrazy Panie Krystianie, eh?

P.S.2. Zreszta to normalka. Facet (socjolog zreszta) ktory
  zajmuje sie socjologicznymi skutkami "pracy na odleglosc"
  opiekun "WEB - Telelavoro Italia", ktoremu wielokrotnie
  pomagalem w zupelnie elementarnych sprawach - wczoraj
  podarowal mi egzemplarz autorski swojej ksiazki.
  I co myslicie, ze byla o socjologii??
  Gdziez tam - "INTERNET - collegarsi con il mondo"
  (internet - polaczyc sie ze swiatem)
  I to ksiazka jak najbardziej z gatunku technicznych:
  opisuje jak sie polaczyc, jak uzywac La Rete (Siec) etc.

  Postanowilem zrewanzowac mu sie egzemplarzem autorskim
  mojej ksiazki: "Socjologiczna analiza wplywu instynktu
  stadnego na klientow mlodych rynkow, ze szczegolnym
  uwzglednieniem rynku informatycznego"