Re: Winda w pajeczynie

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 09:07:39 MET DST

rjasicki_at_telbank.pl (B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych)
wrote:

>Metoda jest w zarysach taka:
[...]

Czyli: po prostu nie wiedziales, ze sie nie da... ;-)))

>Wady:
[...]
>- gdy jeden czlek siadzie naraz do dwu roznych maszyn to dzieja sie czasem
>rzeczy dziwne i ciekawe bo .ini ulegaja mu zmianom _miedzy_ kolejnymi
>otwarciami.
Hmm, ja moim ustawilem maximum connections = 1. Ze wzgledow czysto
egoistycznych - zeby moc do czlowieka latwo wyslac message i
nie kombinowac z konfiguracjami. Powiedzialem, ze tak musi byc -
to duzo latwiejsze, niz napisac taki konfigurator... ;-)
BTW co w takim wypadku (podwojny login tego samego usera) dzieje sie
ze swapem ? Skoro stacje bezdyskowe, to tez chyba jest gdzies
na VOL_ROBOCZY:\prywatne\login_name\ ?

>Uwaga. Rzecz (metoda) jest komercyjna, nie do publikacji np. w prasie. Ow
>konfigurator jest komercyjny w szczegolnosci i dlatego nie dolaczam.

Za ile i czemu tak drogo ? :-)
I jak dlugo go pisales ?

Pozdrawiam i podziwiam,

Grzegorz.

p.s. Podoba mi sie nazwa VOL_ROBOCZY. Jezeli nie zastrzegasz na nia
copyrightu, to tez sobie taki zrobie :-)))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl