Re: Prosba do Panow S.B. L.S. B.R.J, R.Z, J.L i jeszcze paru innych.

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 09:07:09 MET DST

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

>Uuuu, a ja pamietam jak naprawialem zasilacze do takowych dyskow ... Fajnie
>bylo ja wybuchly ...

Czy byly podobne do tych z jednostki centralnej 1325 ? Pamietam,
ze popalily nam sie kable i nigdzie nie moglismy znalezc odpowiednio
grubej linki miedzianej w izolacji... :)

Grzegorz.

p.s. Zgadnijcie, w ktorym roku ta maszyna poszla na zlom. Dla
ulatwienia dodam, ze to nie byla zwykla 1325, tylko Rodan-10.

p.p.s. A dla utrudnienia: zlomowano tylko jednostke. O ile
wiem, to MTS, przewijaki i inne peryferia jeszcze potem
przez pewien czas pracowaly z 1305. :-)

p.p.p.s. Karpio, nie wsciekaj sie. Pecety do tego tez podlaczalismy.
Przez RS-232 do JSG. Tylko nie pytajcie, co robila JSG w zestawie
z 1325 bez dyskow - jak juz mowilem, to byl R-10... ;-))))))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl