Summary (krotsze) :)

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 18:13:05 MET DST

Hello Gregorio!

28 Jul 96 23:23, Gregorio Kus -> do All:

 GK> P.S. Co mi tam.
 GK> Z komunizmem dalem sobie rade, to z windoze sobie nie poradze?

Ty sie jednak chyba minales z powolaniem :)))
Czyzby sasiedztwo Watykanu?
Oczywiscie mam glownie na mysli zakony OO.Jezuitow i OO.Misjonarzy :)

proponuje, bys powtornie przeczytal swoj article - jako produkt czcigodnego
monsignore, (z..."OS/servatore Romano" [?]). ;)
Jawi mi sie taki wizerunek: dlonie zlozone na brewiarzu, starannie dobrana poza
i gustownie ulozone faldy sutanny... :)))

...i te obrazy JEDYNEJ PRAWDY (ktorej DOWIODLA MEKA PANSKA), subtelnie
przeplecione przypomnieniem kazni i mak piekielnych czekajacych IGNORANTOW,
heretykow i POGAN, ktorych bez pomocnej dloni synow Kosciola czeka placz i
zgrzytanie zebow... ;)

Coz nam ma poza tym do zakomunikowania przewielebny ?
- w zapale ekumenicznym zapewnia, ze mysli Konfucjusza sa mu bliskie,
Buddha byl mu pierwszym nauczycielem i gdyby nie to ze on _juz_ jest
katolikiem, nie wzdragal by sie przed Islamem, - ba, gdyby zas warunki pozwolily
mu na zostanie wolnym dzikusem, to zapewne Animizm bylby jego wymarzonym
wyborem.
 - WSZYSTKO!!!, -- BYLE NIE TEN CHOLERNY LUTER!!! (Apage Satanas!) :)))

(..do samego Lutra jak sie okazuje, tez nie ma zastrzezen, wszak to genialny
teolog), ...ale ci biedni protestanci... Czesc z nich jeszcze mozna zrozumiec,
boc zyja w "takich tam krajach - protestanckich" (ulegajac naporom
zdegenerowanego srodowiska), ale zostac protestantem z WYBORU, toz trzeba byc
KRETYNEM i LAMEREM! Oh! Sw.Inkwizycjo - GDZIEZES...
Ale "daremne zale, prozny trud", - pozostaje NIEUSTANNA MISJA, drogie dziatki z
COMP.PECET! - Wasz Padrone zawsze na posterunku. AMEN :)))

 GK> Usiedli wokol oczekujac na skrzaca sie dyskusje. Cadykowie
 GK> posiedzieli godzine w milczeniu, siorbiac herbate. Potem sie
 GK> pozegnali i rozeszli. Na pytania zawiedzionych Zydow, jeden
 GK> z nich odpowiedzial: ja wiem wszystko i on wie wszystko,
 GK> to o czym mielismy wlasciwie rozmawiac?
 GK> To w odpowiedzi na wciaz pojawiajace sie propozycje bysmy
 GK> sobie otworzyli wlasna newsgroup czy mailngliste.

To TYLKO tlumaczy dlaczego nie ma PL.COMP.PECET.SW-MISJA :)

P.S. Gdybys przypadkiem poczul sie urazony przesmiewczym tonem, to przepraszam.
Chcialem uwypuklic cala GROTESKOWOSC MISJONARZY i "swietej wojny".
BTW: - czasami swietnie sie bawie.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-