Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 03:17:08 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> wrote in article
<4tlgvg$eo4_at_hq.pm.waw.pl>...
> Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl) wrote:
>
> : Nie calkiem. Brzmialo ono:
>
> : "Podstawowym srodowiskiem pracy internauty powinien byc system
operacyjny
> : Windows. Wielu uzytkownikow poprzestaje wprawdzie na srodowisku
znakowym,
> : ktore jest wystarczajaco efektywne, ale w niezadowalajcym stopniu
> : wykorzystuje zasoby Internetu."
>
> Moze zle rozumiem, ale dla mnie oznacza to ze:
> 1. Windows jest najlepszym systemem internetowym (nie wiem, czy chodzilo
>    o zastosowania domowe - z tego zdania, wyrwanego z kontekstu, wynika
> [...]
O to to. Czemu w Poslce ni ucza wpolczesnego marketingu. Tego tylko brakuje
laikowi kto decyduje sie na komputer i internet: podjecia decyzji czy OS/2
czy Win a moze
inne systemy graficzne (mial Pan na mysli nie istniejacy w Polsce MAC czy
moze Xwindows albo UNIxa dla laika, swiezego pecetowca.)
Chcemy "sprzedawac" innym Intrenet zacznijmy od zadania im pytania: jaki OS
by chcieli, ba lepiej, wepchnijmy im Unixa i manualy, niech sie mecza do
smierci z konfiguracja.  Windows 95 jest najlepiej zintegrowanym z
Internetem srodowiskiem graficznym. Srodowisko graficzne dla laika to
mozliwosc przetrwania.
Ludzie czy Was pogielo przy tych komputerach ?