Re: Summary (bardzo dlugie) [Bylo:Re: PECET-Windows-OS/2-summary (Dlugie!)]

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 22:32:33 MET DST

On 28 Jul 1996 23:23:46 +0200, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

[ciach]>
> I dokladnie POD PRAD tego czym powinna byc publicystyka
>komputerowa wyruszyl p.Wimmer ze swoim stwierdzeniem ze NIE MA
>ALTERNATYW. Nic tylko windoze. I to dla "INETERNAUTY"!
>Zebyz to jeszcze chodzilo o office, ale INETRNET wlasnie????
>Tam gdzie z samej natury protokolu TCP/IP system musi byc
>wyposazony w DOBRY multitasking?
>
>/------------------------------------------------------------------
>Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it Grego_at_cyberspace.org
>ROMA, Italy http://www.RMnet.it/~grego Grego_at_FreeNet.hut.fi

O ile pod reszta Twojego postu moge sie podpisac, Grego to jednak nie
zgadzam sie z twierdzeniem powyzej. Multitasking w Win95 nie jest
wcale taki zly (o ile uzywa sie tylko 32-bit programow). Aby
wykorzystac czas polaczenia do maxa robie zawsze pare rzeczy na raz -
przez ostatnie pare dni schemat byl taki: uruchomiona Netszkapa -
sciagam naraz 2 duze pliki, uruchomiony mIRC - gadam na #polska,
uruchomiony Agent - zciagam zalegle listy.Do tego jeszcze w tle chodzi
Ping do sprawdzania lacza. Przez ostatnie pare dni WSZYSTKO CHODZILO
BEZ ZARZUTU - nic nie wieszalo. Mam 16MB RAMu i 486DX4 100Mhz. Win95
to nie to samo co win3.1 (tam wystarczylo,ze poscilem jednoczesnie
Worda i odgrywajke do modulow i juz system wisial :)) ).

P.S. Duzy wplyw na stabilnosc systemu ma jakosc pamieci. Ostatnio
dokupilem sobie 4MB ramu i nagle Win95 zaczelo mi sie wieszac jak
cholera - okazalo sie SIMM byl 'lutowany' (moja wina, czego sie moglem
spodziewac za 80zl). Wystarczylo jednak pogrzebac w BIOSie i system
wrocil do normy.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** I'm Elite - Give warez, d00dz!! :) **