Re: Ciezki start G95 & PS

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 16:53:58 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
[... ktos slusznie popiera polskie literki...]
GK> ale dopoki nie wszyscy takie programy maja,
tylko, ze 95% osob nie ma bo sie nie chce im zainstalowac, skonfigurowac
w tej chwili juz jest kupe softu to obslugujacego i narzekac
ma juz prawo nie wiele ludzi...
GK> to niestety ludzie nie dostosowuja sie do glupich programow
chyba jednak tak...
GK> tylko zmuszani sa do przystosowywania sie do Ciebie.
nie do niego tylko do standardow Internetowych.....
GK> a to jest juz lekka przesada
jasne, co tam standardy.....

GK> Grego
GK> P.S. Nie pisze tu bynajmniej o sobie.
GK> Ja nie mam klopotow z odebraniem ISO-8859-2
chyba jednak masz :)
GK> ani zadnegi innego standardu jesli mail
GK> ma (jak Twoj) poprawny naglowek MIME
bez jaj? bramka Ci wyslala to z naglowkiem MIME?

Twoj list mial naglowek MIME, a w nim iso-8859-1,
a polskie literki owszem byly (w tekscie cytowanym)...

ah - teraz zauwazylem, ze napisalez 'z odbieraniem'...
z wysylaniem masz :)

slawek