Re: Ciezki start G95 & PS

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 13:55:35 MET DST

On Tue, 30 Jul 1996 13:08:07 +0200, budda wrote:

>PS. Dla tych, co widzń krzaczki mam informacje, ¨e uwa¨am siˆ za istote
>na tyle wartociowń, i¨ nie myle podporzńkowywa‘ swego ciaüa i umysüu
>prymitywnym programom, kt˘re gdzie tam obcinajń jakie nagü˘wki lub nie
>sń w stanie wywietla‘ ISO-8859-2.
>Postawmy sprawe jasno: jaka ma by‘ relacja pomiˆdzy czüowiekiem a maszynń
> 1) czüowiek powinien dostosowywa‘ siˆ do fatalnych program˘w
> 2) programy powinny by‘ pisane dla czüowieka
>Pomimo tego, i¨ czˆsto musimy stosowa‘ reguüe "1" uwa¨am, ¨e nale¨y
>zrobi‘ wszystko, aby obowińzywaüa "2".

ale dopoki nie wszyscy takie programy maja,
to niestety ludzie nie dostosowuja sie do glupich programow
tylko zmuszani sa do przystosowywania sie do Ciebie.
a to jest juz lekka przesada
nie uprawiaj swojej wartosci osobistej kosztem innych
i pamietaj ze wolnosc Twojej piesci konczy sie w okolicach mojego
nosa

Grego

P.S. Nie pisze tu bynajmniej o sobie.
Ja nie mam klopotow z odebraniem ISO-8859-2
ani zadnegi innego standardu jesli mail
ma (jak Twoj) poprawny naglowek MIME