Polskie znaki znowu strasza

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 15:05:31 MET DST

At 02:37 PM 30-07-96 +0200, you wrote:

>ale dopoki nie wszyscy takie programy maja,
>to niestety ludzie nie dostosowuja sie do glupich programow
>tylko zmuszani sa do przystosowywania sie do Ciebie.
>P.S. Nie pisze tu bynajmniej o sobie.
>Ja nie mam klopotow z odebraniem ISO-8859-2
>ani zadnegi innego standardu jesli mail
>ma (jak Twoj) poprawny naglowek MIME

>Gregorio Kus Grego_at_RMnet.it Grego_at_cyberspace.org

Jesli ktos wysila sie zeby pisac list to chyba jega intencja jest zeby ktos
to przeczytal. Uzywajac polskich znakow zaprzecza swojej intencji. Wiele
osob nie bedzie sie trudzilo z proba odcyfrowania tekstu z krzyzykami. Juz
lepiej sie uczyc jezykow obcych.

Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca