Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 14:05:39 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych <rjasicki_at_telbank.pl>
wrote in article <19960730001541500.AAD92_at_dialup5.telbank.pl>...

> Idea 'komputerow sieciowych' jakos ostatnio ucichla. Oby - IMHO - na
zawsze.
> Nie wywoluj wilka z lasu. :-)
>
> B.R.J., tj.:
> B. Ryszard Jasicki
> rjasicki_at_telbank.pl
> B->)

Gateway juz pol roku robi komputer z monitorem VGA 31" . Nazywa sie to
Destination od karty graficznej tej samej firmy. Cordless keyboard
dopelnia. Czyli kombo komputer TV (31' to calekim duzy kineskop) juz
istnieje.
A browser na SEGA juz bardzo niedlugo. Podobno najwiekszy klopot to to ze
na TV tekst wyglada strasznie........