Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 13:16:51 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Pawel PYK <pyk_at_ccgate.ari.ch> wrote in article
<4tibsq$q1s_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> O minitelu przypomialem bo Ty uparcie wpominasz o Internecie jako
> osiagnieciu technologii amerykanskiej. Ja wspominalem przy tej
> okazji o www jako o czyms co powstalo w CERN. I po trosze zaluje
> ze nie pozostal tym do czego byl powolany.
O ile pamietam to od poiczatku powtal dla alt.groups czyli porno tego tez
zalujesz?
I gdyby pozostal tym do czego go stworzone nie wyszedl by poza USA.
>Czyli do sytematyzacji
> wiedzy naukowej i skonczenia z pedem publikowania na ilosc. To ze
> moge kupic sobie buty albo pizze. Duzo wieksza rewolucja byloby
> to sie mialoby stac z metoda publikowania. Skoczyloby sie
> robienie rzeczy na ilosc. Pracujac w szpitalu Harvarda lekarz
> _musi_ opublikowac 10 artykulow rocznie a pracuje 80 tygodniowo.
> Jakie sa efekty widac po artykulach, 90% mozna spokojnie
> wyrzucic, a odfiltrowanie kosztuje.
A co to za roznica gdzie i jak sie publikuje? Jak mialo by sie skonczyc
robieni rzczy na wyrost? A internem mozna byc ze 3 lata chyba ze ktos jest
plastykiem to i osiem.
> Jak jesz to Twoja sparwa ja nie przepadam za homegenizacja
> kultur.
Ja tez. I dletego nie powinienem jesc na przyklad warzyw i pic kawy ani
herbaty.
Jesli o mnie chodzi to tez nie biore piwa tylko
> Montepulciano ewntualnie Chianti ale DOCG z kogucikiem, choc wiem
> ze powinno byc piwo. Pizza z czyms slodkim kojarzy mi sie z Pizza
> Hut a o tym chyba nawet Ty masz nie najlepsze zdanie. No ale
> pizza to rzeczywiscie zadne danie jak na wloska kuchnie, nawet
> fast food.
Ja tez.
Pizza Hut to  dziadowstwo, ja mam oryginalnych sycylijczykow pod nosem i po
co mialbym korzystac z Pizza Hut.? Zreszta z Pizza Hut jest troche dobrych
rzeczy tez.
(Pan Pie)