Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 13:44:11 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<31fde183.2974188_at_news.nask.org.pl>...
> lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
> Nie jestem pewien, jak to bylo ze stronami kodowymi, ale
> prawdopodobnie tak. ISO-8859-2 jest inaczej znane jako CP914 -
> numerek troche nizszy od 1250. Co do klawiatury maszynistki,
> to naprawde sa ludzie, ktorzy jej uzywaja. A w tym wypadku MS
> OLAL SIKIEM PROSTYM zarowno PN/79 jak PN/87 i wprowadzil w Win 3.1
> cos totalnie idiotycznego, niekompatybilnego z zadna norma, co nazwal
> 'polskim ukladem maszynistki'. Doskonale pamietam, jakie mialem z tym
> problemy u niektorych userow, ktorzy przesiedli sie z maszyn do
> [...]
Normy maja na celu uporzadkowanie i wspomaganie rozwoju. NIE chodzi o
policje techniczna tylko o ten cel.  I co te normy (czytaj panstwo) zrobily
dla rozwoju polskiej informatyki?
W USA sie mowi ze narzucanie norm technicznych przez panstwo to bzdura
opozniajaca rozwoj technologiczny. Pantwo za bardzo wierza w panstwo...